Datos personales

Mi foto
treballador del sector de la banca, pare de família i fill de Reus. Hem creat el grup municipalista Ara Reus amb l'objectiu de fer un Reus millor i un Reus per a tothom. La teva opinió és molt important i es per això que et convidem a que participis d'aquest bloc i ens puguis enviar les teves inquietuds. Salut i Ara Reus

11 feb 2011

Primera roda de premsa

Benvolguts amics i amigues, ahir vaig fer la meva primera roda de premsa després d’haver decidit voluntàriament donar-me de baixa de Convergència Democràtica de Catalunya.

Vull agrair  a tots aquells periodistes i membres dels mitjans de comunicació la vostra comprensió davant de la meva actitud de silenci vers al que estava succeint.

He estat més de 25 anys de militància al partit en el que he treballat pel grup, he donat el millor de mi mateix i m’he entregat al màxim, sempre pensant en la meva ciutat.

Marxo de Convergència Democràtica de Catalunya perquè no comptaven amb mi i perquè la meva persona no tenia continuïtat dintre del projecte.

En cap cas he actuat de forma deslleial. Vull que quedi clar!

He seguit els passos que havia de seguir sense fer mal a ningú ni a Convergència Democràtica de Catalunya tot i que entenc el malestar que pot haver suscitat la meva renúncia.

No tinc cap discrepància personal amb cap membre de l’antic partit. Tot el contrari, deixo bons amics i bons records.

La meva decisió ha estat presa purament per raons polítiques. Sóc de Reus i m’estimo la ciutat de Reus i èticament no puc permetre que imposin des de Barcelona o Madrid les línies de evolució que ha de seguir la meva estimada ciutat.  

Ara crearé un nou partit municipalista que serà presentat el properament. Un partit municipalista de veritat. Creat amb la ciutat, de la ciutat i per la ciutat.
 
També vull agrair a la meva família, als meus amics i a totes les persones, que en són moltes, que m’heu donat suport i recolzament a l’hora de prendre aquesta decisió.

Moltes gràcies per tot i resto a la vostra sencera disposició.

Jordi Cervera i Martínez

2 comentarios: